lördag 2 april 2016

Refurn.

Secondhandbutiker och loppisar är kul ställen att fota på. Jag fotar allt. Antingen med min stora kamera eller med mobilen. Det är perfekt att ha nåt att fokusera mig på för att slippa "drabbas" av "den här kan ju vara bra att ha" eller "å den här MÅSTE jag ha!". 

Akut ha-begär med andra ord. Akut ha-begär och impulsivitet är inte nån jättebra kombination. Det har lett till en hel del onödiga inköp genom åren och därför brukar jag undvika loppisar. Nu måste jag ju tänka om- helt! 

Jag har upptäckt vilken guldgruva dessa butiker är. 

Det är sååå kul att fota små tillsynes banala saker från nya vinklar så att det blir snygga bilder. Det är en kul sporre. 
Idag var min kompis och jag på Refurn i Hammarby Sjöstad. Jag "hittade" massor av kul bilder medan min kompis tittade på möbler. Superbra! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar